مهرسامهرسا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

قشنگترین اتفاق قصه ما

تولد دو سالگی مهرسا خانوم با تم کیتی

1394/1/16 19:56
نویسنده : مامان مهرسا
3,291 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترکم ،تولد دوسالگیت مبارک باشه فرشته کوچولوی من

ان شالله که تولد 120 سالگیتو جشن بگیری عروسکم و شاد باشی و سلامت و عاقبت بخیر،این دعای هرروزه منه برای تو کوچولوی خوشگلم

اصلا باورم نمیشه زمان به این سرعت گذشت و شما دو سال رو پر کردی ،خیلی زود گذشت،خییییییلی

تولد دوسالگیت رو با یه تاخیر چندروزه مجبور شدم بگیرم تا مهمونامون که از راه دور بودن هم بتونن بیان ،خیلی خوش گذشت هم بمن و هم به شما و هم به مهمونا

امسال چون خیلی خوب همه چیز رو متوجه میشدی یه هیجان خاصی داشت هم برای خودت و هم برای ما،مرتب سوال می کردی این چیه ،اون چیه،چیکار می کنی و منم کم حوصله!!! ولی خوب تا جایی که میتونستم سعی می کردم برات توضیح بدم!چشمک

بدون معطلی میریم سراغ عکسا

مامانی در حال اماده کردنه تزیینات

عدد 2 سالگی

ریسه تولدت مبارک

بادکنک کیتی

عکس های مهرسا جون همراه با کیتی

بادکنکهای سفید و صورتی

نمای کلی تزیینات

مهرسا خانوم قبل اماده شدن و اومدن مهمونا

تیرامیسو برای مهمونای عزیز

برچسب کیتی روی نوشابه ها

ساندویچ الویه

ژله چند رنگ با عدد 2 سالگی

 

اینم از یه نمای دیگه

ژله آکواریوم

پیتزا برای مهمونای عزیزم

میز مخلفات و تنقلات

نمای کلی از خوراکی و پذیرایی

کیک با تم کیتی

البته اصلللللا اونی نبود که سفارش داده بودم!!

آمیتیس کوچولو از مهمونای عزیزمون و دوست مهرسا 

مهرسا کلا در حال انگشت زدن به کیک بود از اول تا اخر

حسسسابی آبرو بری کرد

حسابی بهت خوش گذشته بود،اما هر کاری کردیم نرقصیدی،اخر مجلس یکم گرم شدی و یه کوچولو تونستم از رقصیدنت فیلم بگیرم!

دوتا از مهمونای گل و شیطونمون که حسابی باهاشون اتیش سوزوندی اخر مجلس

از راست اقا حمیدرضا و اقا رادین

اینم کادوهای قشنگی که مهمونای عزیزمون زحمت کشیدن و اوردن ،دست همگی درد نکنه،وجه نقد هم بود که من فراموش کردم عکس بگیرم آرزوی بهترینها رو برات دارم تو زندگیتبوسبوسمبارکت باشه عروسکم،اینو بدون که تو همیشه عروسک کوچولوی من بودی و خواهی بود،می پرستمت عزیزم

بوسمحبتمحبتمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)