مهرسامهرسا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

قشنگترین اتفاق قصه ما

این روزهای فرشته کوچک ما

1393/11/21 0:20
نویسنده : مامان مهرسا
207 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صدسلام عشق کوچولوی من

قربونت برم من خوشگلم

خیلی وقته که نتونستم بیام و وبلاگتو اپ کنم، درگیر درس بودم عزیزکم ،ببخش منو که این مدت نتونستم خیلی بهت برسم ، داشتم خودمو برای کنکور دکترا اماده میکردم.دوران سختی بود شماهم خیلی همکاری نمیکردی با مامان

خدارو شکر مامان جون بود و مثل همیشه به دادم رسید و خیلی وقتها شمارو میبرد خونشون تا من بتونم به درسم برسم

خداحفظشون کنه و سایشون همیشه بالای سر ماباشه، امین

از دختر گلم و شیرین زبونیات هر چی بگم کم گفتم،ماشالا اینقدر بانمک و شیرین و خواستنی شدی که همش دلم برات تنگ میشه سرکار و مرتب در مورد تو حرف میزنم و از کارات و حرفات میگم

دختر من خیلیم قرتی شدی و همش تو خونه تمرین رقص داری،از تبلتت خوشت نمیومد و برخلاف میل من مجبور شدیم اونو بفروشیم و یه گوشی برات بگیریم که بتونی کلیپ ببینی و اهنگ گوش بدی

عین کامپیوتر همه چیزو سیو میکنی ،شعر ،اهنگ،تبلیغ، پیام بازرگانی و حرفای ما رو هم که موبه موتکرار میکنی

خیلی حرف داشتم اما الان خیلی یادم نمیاد،هرچی یادم اومد به مرور برات میزارم

تو پست بعدی کلی عکس دارم ازت که زیرش توضیحاتش رو هم میزارم

فعلا جیگرم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)