مهرسامهرسا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

قشنگترین اتفاق قصه ما

درهم و برهم بعد از یکسالگی

1393/4/6 0:55
نویسنده : مامان مهرسا
316 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر قشنگم

شرمنده مامان جون خییییلی وقته نتونستم بیام درست و حسابی به وبت سر بزنم و مطلب بنویسم

حرف زیاده واسه گفتن منتها نمیدونم از کجا شروع کنم، فعلا میخوام عکسهای شما رو بزارم ، عکسهایی که مال چند ماه گذشته اس در سال جدید

اینجا داری حلقه ها رو عمدا اشتباه میچینی؟؟؟؟؟

امیتیس خانوم ناز که اومده بودن خونمون

عاششششق این عکستم، خییییییییلی دوست دارم این عکستو، عین آدم بزرگا افتادی

مهرسای عزیزم این لباسی که تنته رو برای اولین بار وقتی دو ماهت بود تنت کردم و الان بعد از یک سال دوباره اونو پوشیدی

اینجا تازه جلوی موهاتو چتری برات کوتاه کردم و دارم میگم الکی بخند تا ازت عکس بگیرم و شما هم حرف گوش کن

مهرسا جونم بغل بابایش خوابیده

دخملکم با دخملکش ستاره

اینم مدل جدید خوابیدن مهرساخانومه؟؟؟

از وقتی مهرساخانوم ما وروجک شده و همش دوست داره دکمه های رسیور و خاموش و روشن کنه ما هم مجبور شدیم نقشه هاشو نقشه براب کنیم!!!!

دخملک مامان با اون خنده خوشکلش

واما نقشه مهرسا برای خاموش و روشن کردن پریز برق؟

عروسک ناز مامان اینجا اماده واسه ددر رفتنه

الهی فدات بشم با اون کیف انداختنت

مهرسا عاشق پسر همسایه شده اسمش اقا معینه، بمحض اینکه صداشو از تو کوچه میشنوه از من میخواد بزارمش رو کابینت تا ببینش؟؟؟

اینم از بچه های دهه نودی

یه روز مهرسا از من خواست تا تل مویی که خیلی کوچولو بود رو بزارم روی موهاش، بعدم هی میگفت عتس یعنی عکس بگیر،اینم شد حاصل کار ما

توپ بازی من و دختر توی خونه

عاشق تبلیغ پفک لوسی هستی و کلیم باهاش میخونی و میرقصی!!!!

اینجاهم دخملی اماده شده با مامانش بره مهمونی

موبایل مامان رو هم پرفته داره فکر میکنه چجوری وارد بشه؟؟؟

اخه مهرسا خانوم ما رمز موبایل باباشو یادگرفته و خودش وارد سیستم میشه؟؟!!!

همچنان در تلاش برای وارد شدن به منو

اینجا داره خودشولوس میکنه تا من دلم بسوزه و اینکارو واسش انجام بدم؟؟

هیچی دیگه ناامید شده دخملی داره خودش الکی با موبایل صحبت میکنه؟!!!!

یه روز تعطیل تو ویلای عموجون

کم کم داره شیطنتش گل میکنه و میخواد از لای نرده ها خودشو رد کنه؟

بدون شرح

بچم اب دیده میخواد بره تو اب بشینه!!!!!!!!!!!!!!!!!

الانم شاکیه چرا نمیتونه اب رو بگیره

اینم شکار لحظه ها از بالا رفتن مهرسا از مبل واسه خاموش کردن برق؟؟

 

اینم یه چادر نماز کوچولو که مامانی واسه شما دوخته،فدات بشم من که اینقدر قشنگ سرت میکنی

یه عصر قشنگ مهرسا و مامانش در پارک

اینجا مثل این دختر شیطونا افتادی!!!!!

اینجا ساعت حدود 1 نیمه شبه ،شما تصمیم به خوابیدن نداشتین و هوس نقاشی کردن به سرتون زده بود!!!!!

قربونت برم

ایشون ستاره خانوم هستن،عروسک و البته نی نی مهرسا

دخترم تیپ زده با مامانش بره مهمونی

عروسک مامان تو مهمونی

مهرسا دوباره صدای معین رو شنیده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مهرسا محو تماشای تبلیغ

وقتی خوابت میگیره سریع پتوتو اینجوری میگیری دورت

مهرسا در حال بالا رفتن از مبل واسه خاموش و روشن کردن پریز

دخترکم وقتی اولین بار سوار سرسره شدی

قربونت برم که کللللللللییییییی ذوق کردی

دخترکم باباباش مشغول گرفتن عکس سلفی

شما و هستی کوچولو که رفته بودین پشت مبلها قایم شده بودین؟؟؟1111

این عکس رو خییییییلییییییییی سخت تونستم بگیرم ازت

داری کلی حال میکنی سوار فرغون اسباب بازی شدی

تصمیمت جدی بود که همزمان هم اون عروسک بزرگ رو بغلت داشته باشی هم اون ظرفها رو از رو زمین برداری

توی روستا جلوی یه در قدیمیه خیلی خوشگل

وقتی جلوی دوربین ژست میگیری

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محبوبه
28 تیر 93 18:11
به به چه دختر ناااااازی چه جیگریه به ما هم سر بزن
مامان مهرسا
پاسخ
سلام.ممنون از لطفتون. به وبلاگتون سرزدم.ماشالا پسر نازی دارین.خداحفظش کنه