مهرسامهرسا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

قشنگترین اتفاق قصه ما

واما سال1394

1394/1/16 23:03
نویسنده : مامان مهرسا
283 بازدید
اشتراک گذاری

سال جدید هم از راه رسید،سال نوی همه مبارک باشه،ان شاالله که سال بسیار خوبی باشه برای همه مردم

یه سال توپ توپ از همه نظر 

مهرسای خوشگل مامان عیدت مبارک باشه، امیدوارم توسال جدید پر از شادی و سلامتی و یادگیری چیزای خوب و تجربه های قشنگ قشنگ باشه برات

موقع تحویل سال خییییلی دلم گرفته بود ،دلم برای اونایی که کنارم نیستن تنگ شده بود ،کاشکی میشد که باشن کاشکییی

بریم سراغ عکسا

اینم سفره هفت سینه خونه ما که چند بار توسط مهرسا داشت منهدم میشد ،خیلی سعی کردم متقاعدش کنم که فقط باید نگاه بکنه و دست نزنه،مامورش هم کرده بودم که اگه بچه های فامیل اومدن و خواستن دست بزنن تذکر بده و جالبه که خیلی خوب این وظیفه رو انجام میداد گل دخترم،بعععله

اینم تیپ دخترما تو عید

اصلا نزاشتی چند تا عکس خوب ازت بگیرمعصبانی

اینم از یه نمای دیگه

مهرسا خانوم در عید دیدنی

و اینگونه ژست میگیرد خانوم خانوما

وقتی روسری مامان رو سرمیکنی و کیف مامان رو برمیداری و خودت میشی یه مامان کوچولو باهمه حس هایی که یه مادر میتونه داشته باشه

یه شب که برق رفته بود متاسفانه و با کمال تعجب ،هیچ وسیله روشنایی هم توخونه نبود جز شمع!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)