مهرسامهرسا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

قشنگترین اتفاق قصه ما

همین جوری

1393/6/12 2:02
نویسنده : مامان مهرسا
233 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک عاشق موبایل من

خیییلی کم پیش میاد اینجوری اروم بشینی تا من ازت عکس بگیرم

اصولا تادوربین دستم میبینی میگی عتس ،عتس و میخوای بیای بزور دوربین رو از من بگیری

واسه طلاخانوم فیلمهای چند ماهه قبلشو گذاشتم ،دخملی هم نشسته بادقت داره میبینه

تعجبم کرده

وروجک مامانی که سطل اشغال شده صندلیش ، اینم از تفریحات مهرساس

فدای خندهات بشم

روزبروزبیشتر عاشقت میشم گل مامان

دوست داری خودت همیشه غذاتو بخوری یا هر چیز دیگه رو،عین خودمی عاشق استقلالی

خودکار بزور از من گرفتی و این کارو باخودت کردی

دختر باکلاس و خوش تیپ مامان

والبته عاشق موبایل

خودت رفتی از توی کمدت تل اوردی و بمن دادی که روی موهات بزنم

و همچنان عاشق موبایل

دختر گل مامان تازه از حموم در اومده و منتظره مامانی بیاد و موهاشو شونه کنه و ببنده،قربون این دختر

روسری خیلی دوست داری ،اگه ببینی سر کسی روسریه بزور میری از روی سرش میکشی و مرتب میگی سوسری

یه صندلی بادی خوشگل که بابا مجید واسه دختر نازم خریده

وقتی واسه اولین بار موهاتو از پشت بسته بودم

دوست داشتی خودتم میتونستی توی اینه ببینی موهاتو،قربونت برم من

دختر مستقل من دوست داره غذاشو خودش تنهایی بخوره 

فدات گلم

بدون شرح

اصرار داشتی که از پریز پنکه واسه شارژگوشیت استفاده کنی!!!!

اون صورتی کوچولو که دستته یه رژلب اسباب بازیه و شما میخوای ببعی رو خوشگلش کنی

واسه خوابوندنت دوباره مجبور شدیم بساط تاب رو علم کنیم ولی کو فایدهسوال

یکی از استعدادهای مهرسارو تونستیم کشف کنیم علاقه به نقاشی کردن که از کاغذشروع میشه و به کشیدن نقاشی روی دست و پاها و فرش و ..... ختم میشه

فکر کنم داشتم بهت یاد میدادم جلو دوربین ژست بگیری تا ازت عکس بگیرم

یه عکس اتفاقی از دختر گلی و اقا محمد

از شما بگم که ماشالا ماشالا هوش و استعداد خیلی خوبی داری و خیلی سریع مطالب رو یاد میگیری، خیلی خوب صحبت میکنی و تقریبا همه کلمات رو ادا میکنی 

خیلی شعر حفظی ،بیشترم ترانه هایی که توی ماشین گوش میدی

اکثر تبلیغات تلویزیون و ماهواره رو هم حفظی و جلو جلو شروع میکنی به گفتن

تا 20 بلدی بشمری

دستشوییت رو هم چند ماهیه که خودت داری میگی ،ولی میگن زوده و الان از پوشک نگیرمت بهتره

خیلی شیرین زبونی و حسابی بلدی دلبری کنی

اعضای بدنت رو هم کامل میشناسی و میگی

دوست دارم روزی چندساعت بزارمت مهد تا چیزای بیشتری یاد بگیری،چون توخونه همش حس میکنم حوصلت سر میره بااسباب بازی و اینا هم که میونه خوبی نداری و زود دلتو میزنه

امیدوارم مهد این مشکل رو حل کنه و بتونه خوب نیازهاتو براورده کنه و سرگرم

تلفن که زنگ میخوره میری گوشی رو برمیداری و سلام میکنی و حال و احوال و بعدم مارو صدامیکنی و میگی بیا صحبت کن!!!

شناختت از وسایل اطرافت کامله کامله و همه اشیا و وسایل رو میشناسی و اسمشو میگی

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

نی نی عکس
15 شهریور 93 15:53
ماشاالله چه نی نی نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم . http://www.niniaxs.ir/