مهرسامهرسا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

قشنگترین اتفاق قصه ما

یه پست طولانی

1392/10/13 20:54
نویسنده : مامان مهرسا
168 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد سلام به گل دختر مامان

اول از همه یه عذرخواهی بابت این تاخیر های طولانیچشمک، دیگه کار بیرون و کار خونه بعلاوه یک عدد دخملیه شیطون برای مامان وقتی باقی نمیزاره که بخوام وبلاگتو آپ کنم. از شیطونیات بگم که ماشاالله روز به روز شیطون و شیطونتر میشی و به هیچ عنوان نمیتونم لحظه ای ازت چشم بردارم چون سریع خرابکاری میکنی، یا میری سراغ تلویزیون و کنترل و این داستان ها یا میری سراغ گلدون مامان و همه گلها رو میکنی و میریزی وسط حال ، یا میری سراغ بخاری و گرماشو هی تست میکنی ،خلاصه که بلایی شدی واسه خودتماچماچ و البته روز به روز شیرین تر هم میشی ، وقتی هم که خرابکاری میکنی تا صدات میکنم برمی گردی و یه لبخند بامزه و ناز تحویلم میدی که دلم نمیاد بهت چیزی بگم و میام حسابی میچلونمت و بوست میکنم.

از کارای جدیدت بگم که الو کردن یاد گرفتی، وقتی یه نفر عطسه میکنه بلافاصله اداشو در میاری و عطسه میکنی ،بوس میکنی، نای نای میکنی، با عروسکات بازی میکنی و بهشون میگی نی نی ، دعواشون هم میکنیمشغول تلفن، من و بابایی رو ناز میکنی ، البته گاهی وقتها هم دعوامون میکنی و میزنیمون، از همه جا هم میخوای بری بالا و بعدشم میخوای راه بری که خوب بیشتر وقتها میخوری زمینمتفکر قربونت برم که روزی چند بار میخوری زمین و گریه میکنی ،ولی خوب از قدیم گفتن تا زمین نخوری ایستادن یاد نمیگیری فدات شممشغول تلفن

روز 3 دی هم تولد 10 ماهگیتو گرفتیم ، خیلی خوب بود اما خیلی داری زود بزرگ میشیا مامانتعجب

خیلی وقتها میشینم عکس های تولدت رو و چند ماهگیتو میبینم اصلا باورم نمیشه که اینقدر کوچولو بودی و دلم خیلی برای اون موقع هات تنگ میشهناراحت

یه عادت جدید پیدا کردی شبها تا صبح چند بار بیدار میشی و شیر میخوای !! کاری که تو نوزادیت انجام نمیدادیسوال منم که عادت نداشتم همش صبحها خواب الود و کسلم

در ادامه عکس های این چند وقت رو میزارم برات عسلکم

وقتی مهرسا از همه چیز میخواد سر در بیاره

جیگر مامان که اینجوری خوابش بردهقلب

وقتی مهرسا خانوم الو میکنه

وقتی دخترم لی لی حوضک میکنه

وقتی دخترم اماده میشه بره دردر

 

اینم کیک تولد 10 ماهگی عسلکم

عزیز مامان تولد 10 ماهگیت مبارک باشه،ان شاالله سالیان سال شمع های تولدتو فوت بکنی

تو این عکس خیلی معصوم شدی،دلم نیومد نزارم

اینم دو تا وروجک شیطون که اتاقو این شکلی کردن

فدای جفتتون جیگرا

دختر طلای من

نمیدونم چرا توی روروئک خوابت میگیره؟؟

وقتی مهرسا یه چیزی میخواد و ما بهش نمیدیم قیافشو اینجوری میکنهسوال

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)