مهرسامهرسا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

قشنگترین اتفاق قصه ما

رویش دومین دندان و ...

1392/9/21 12:05
نویسنده : مامان مهرسا
122 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

صــحــبت
از " دیــروز و امــروز و فــردا " نیــست..



صحـــبت از تـــــــ♥ــــــــوســت عشـــــقم ...



و تــو یعــنی "هــمــیشـه"

 

دختر مامان دومین مرواریدت هم خودشو نشون داد، مبارکت باشه عروسکم. و اما خبر دیگه که خیلی وقت بود منتظرش بودم اینکه بالاخره خانوم خانومای مامان تونست چهار دست و پا بره و مامانو بابا رو با این کارش بسیار خوشحال و مشعوف کرد.(امروز 18 آذر ماه 1392) اولین بار خونه مامان جون تونست این کارو بکنهقلب

و اما چند عکس به جا مانده از قبل

یه روز که من خیلی کار داشتم و شما هم مرتب بهونه می گرفتی و دوست داشتی بغلت کنم و باهات بازی بکنم و من هم اصلا وقت نداشتم این کار رو کردم...

شما رو گذاشتم توی ویترین اسباب بازیهات، دخملی هم حسابی حال کرد و بهش خوش گذشت اونجاعینک

اگه تونستین دخترمو پیدا کنینسوال

بعلللله و این گونه دختر ما سرگرم میشود

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان پارمیس
19 آذر 92 10:14
مبارک مهرسا جون باشه عزیزم مرسی عزیزم
مامان علی کوچولو
6 دی 92 11:25
چه دخمل نازی شما