مهرسامهرسا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

قشنگترین اتفاق قصه ما

نشستن دخملی

1392/5/17 11:44
نویسنده : مامان مهرسا
151 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دختر گل مامان تونست خودش به تنهایی بشینه اونم برای 5 دقیقه

خیلی خوشحالم مامانی ،هر روز دارم یه حرکت جدید ازت میبینم که واقعا ذوق زده میشم و دلم میخواد سر تا پاتو ماچ کنم. دختر گلم داره روز به روز بزرگتر میشه و من انگار دارم تو رویا سیر میکنم ، گاهی وقتا اصلا باورم نمیشه که مادر شدم ، فکر میکنم همه اینا یه خواب شیرینه ، و من دوست ندارم هیچ وقت بلند بشم. دوست دارم زمان رو متوقف کنم دلم میخواد از تک تک لحظه هات بتونم لذت ببرم ، بتونم همه لحظه هاتو ثبت کنم تا هیچ وقت یادم نره، کاش میشد....

اینم چند تا عکس از مهرسای مامان در اولین روز نشستنش

وقتی میشینی کلی ذوق میکنی ، تو عکس هم مشخصه ،اینجوری چون میتونی بیشتر دور و اطرافتو ببینی و یه جورایی دنیای اطرافتو یه مدل دیگه ببینی خیلی دوست داری ،چون بعد از چند دقیقه که میخوام بخوابونمت گریه میکنی و دوست داری بلند شی بشینیخمیازهسوال

بعد از ذوق کردن نوبت بال بال زدنته که اونم از ذوقتهچشمکزبان

و اما کم کم تعادلت رو از دست میدی و میخوای سقوط کنی که....

بعلهههههه دختر منه دیگه ما شاالله زرنگه ، دستشو میزاره زمین یکم خستگی میگیره و اینجوری تعادلش رو هم حفظ میکنههوراهوراتشویقتشویق

آفرین گل مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)