مهرسامهرسا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

قشنگترین اتفاق قصه ما

دوران بارداری

1392/3/29 21:22
نویسنده : مامان مهرسا
119 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی دوران بارداری خیلی بدی رو داشتم ،ویار شدید ، ضعف شدید بدن و سردردهای میگرنی که خیلی اذیتم می کرد. ولی خب انگار حتی سختی های اون دوران هم قشنگ بود، یه انتظار شیرین که باعث میشد همه چیز رو تحمل کنم .

اولین باری که صدای قلب کوچولوتو شنیدم 1391/5/15 بود ، اون موقع 9 هفته و 1 روزت بود.

از دردسرهای پیدا کردن یه دکتر خوب برات بگم  که مجبور شدم 3 تا پزشک عوض کنم و در اخر هم مجبور شدم برم یه شهر دیگه ، چون تو شهر ما فقط 2 تا پزشک زنان بود که خیلی هم سرشون شلوغ بود.

البته خدارو شکر دکترت عالی بود و با تجربه، من که خیلی ازش  راضی بودم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

تبادل لينک
10 تیر 93 18:56
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود ---------------