مهرسامهرسا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

قشنگترین اتفاق قصه ما

تولد

1392/3/30 19:27
نویسنده : مامان مهرسا
164 بازدید
اشتراک گذاری

و اما خاطره تولد دختر گلم

مهرسا کوچولوی ما  3 اسفند ماه 1391 ساعت 8.30 صبح  روز پنجشنبه که البته وفات حضرت معصومه هم بود در بیمارستان خاتم شاهرود به دنیا اومد . وزن موقع تولدت 2.910 گرم و قدت 47 سانت بود ،البته وزن تولدت فکر می کنم اشتباه بود به 2 علت یکی اینکه توی سونوگرافی 10 روز قبل تولد وزنت 2.850 گرم بود و با احتساب روزی 50 گرم اضافه کردن شما باید 3.400 می شدی. بعدم اینکه 12 روز بعد تولدت که وزن شدی 500 گرم اضافه کرده بودی که یکم عجیب بود ،چون تقریبا یه همچین چیزی یکم دور از ذهن بود. البته شما 15 روز هم زودتر به دنیا اومدی عینک

روزی که قرار بود من مرخص بشم دکتر اطفال اومد و شما رو معاینه کرد و چون زردی داشتی 3 روز دیگه مجبور شدیم بیمارستان بمونیم. بماند که چقدر من توی اون 3 روز اذیت شدم ، اما خوب وقتی شما رو توی اون دستگاه میدیدم دردهای خودم رو فراموش میکردم. بالاخره اون 3 روز تموم شد و ما اومدیم خونه بابا جون

روز 7 تولدت هم برات گوسفند عقیقه کردیم.در ادامه چند تا از عکس هات رو گذاشتم

این عکس ها مربوط میشه به چند ساعت بعد از تولدت

اینجا فکر کنم می خواستی چشماتو باز کنی

عین یه عروسک کوچولو و خوشگل بودی، همه پرستارا عاشقت شده بودن و مرتب میومدن تا شما رو ببیننقلبماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فاطی
17 مرداد 92 1:50
سلام مامان مهرون عزیز دوست داشتنی و خوشگل مهرسای
من تازه وبلاگ خانومی رو پیدا کردم خدا فرشتتو براتون نگه داره اگه میشه رمز رو هم بهم منم بدین ممنون میشم


سلام عزیزم ممنون از محبت شما ، مطلب رمز داری داخل وبلاگ من نیست غیر از تولد همسرم که من واقعا شرمنده ام چون خصوصیه کاملا و نمیتونم رمز رو بدم شرمنده