مهرسامهرسا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

قشنگترین اتفاق قصه ما

این روزهای مهرسا گلی

1392/5/30 13:07
نویسنده : مامان مهرسا
180 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترکم، سلام عزیزکم، سلام تمام وجود من، سلام همه هستیه من، سلام سلام سلام

هر روز بیشتر و بیشتر از قبل عاشقت میشم. هر روز بیشتر و بیشتر دلتنگت میشم. هر روز بیشتر و بیشتر میفهمم که مادر شدم .خیلی حس قشنگیه ،حسی که من تا این لحطه که از خداوند 29 سال عمر گرفتم تجربه اش نکرده بودم. انگار تازه متولد شدم و دارم با تو رشد میکنم و بزرگ میشم ،دارم کاملتر میشم ، حس های جدیدی دارم که قابل توصیف نیستن و فقط و فقط باید مادر بود تا فهمید این همه حال خوب رو

خوب بگذریم خدار و شکر مشکل اسهالت حل شد ،اما خبری از دندون نبودسوال

اما خیلی وزنت کم شد و لپهات کوچولو شدن!!!ناراحت از تو کوچولوی مامان بگم که روز به روز داری هوشیارتر میشی و محیط اطرافتو بهتر درک میکنی ، عاشق تبلیغات gem هستی مخصوصا تبلیغ ecco یعنی اگه در اوج گریه باشی تا این تبلیغ پخش میشه سرتو به سمت تلویزیون برمیگردونی و میخندی و وقتی هم تموم میشه دوباره یادت میاد باید گریه کنیچشمکخیال باطل

یه مقدار بعد مریضیت غرغرو شدی اما خب الان خیلی کمتر شده و داری مثل قدیم همون مهرسای خوش اخلاق و خوشرو میشی که غریبی نمیکرد و مدام خنده رو لبش بودمژهماچ

با این که پیشمی کنارمی بعضی وقتها چنان احساس دلتنگی میکنم که انگار فرسنگها ازت دورم ،شبها که خیلی وقته واسه شیر خوردن بیدار نمیشی (تقریبا از 3 ماهگی دیگه شبها بلند نمیشی) و تا صبح عین یه فرشته ناز میخوابی ، گاهی اوقات نصفه شبها بلند میشم و همینجوری میشینم و نگات میکنممژهقلبقلب

خب چیکار کنم دیگه دلم تنگ میشهیول

چند تا از عکسهای جیگرمو در ادامه میزارم

دخمل نازم که لاغر شده

جدیدا یاد گرفتی به پهلو و دمر بخوابی و خیلی ناز این کارو میکنی

جانم عزیزم مامانی فدات بشه گلکم

فکر نکنین دخترم اخم کرده ها نه!! داره آواز میخونه و تمرکز کرده خارج نخونهعینک

دخترم با حجاب شده، معرفی میکنم حاج خانوم مهرسا قهقهه

مهرسا بغل هاپوشنیشخند

این الاغ با مزه رو هم مامانی برات خریده خیلی باحاله میخونه و حلقه میزنه، وقتی برات روشنش میکنم تو هم شروع میکنی با آهنگش خودتو تکون تکون میدیقهقههقهقهه

من و بابایی هم ریسه میریم از حرکتت

این بود این روزهای ما

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مانی
30 مرداد 92 13:18
عزیزم دخمل جیگری
همه بچه ها قبل در اومدن دندون اولشون لاغر میشن و خیلی طول میکشه در بیاد
عزیزم دخمی رو ببوس جونم


سلام ممنون که سر زدین بازم این طرفا بیاین. امیدوارم خیلی اذیت نشه شما هم مانی عزیز رو ببوس