مهرسامهرسا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

قشنگترین اتفاق قصه ما

غلت زدن

1392/4/23 14:42
نویسنده : مامان مهرسا
135 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره انتظار به سر رسید و شما تونستی غلت بزنی، اینقدر سریع این کار رو انجام دادی که نتونستم ازت عکس بگیرم ، خونه مامان جون اینا بودیم وقتی این صحنه رو دیدیم شروع کردیم جیغ و داد و تشویق که یه لحظه ترسیدی و زدی زیر گریهگریه

بعدشم هر کاری کردیم دیگه تکرار نکردیمتفکر شایدم ترسیدی، اما مامانی ولت نمیکنه و دوباره مجبورت میکنم تکرار کنینیشخند

فدای دخترم بشم که هر روز یه چیز جدید ازت میبینم و این یه یادآوری میشه واسه من که مادرم، که خدا این نعمت قشنگشو از من دریغ نکرد، خدایا سپاس ،سپاس و هزاران بار سپاس

ازت میخوام در تربیت این امانت ما رو تنها نزاری و کمکمون کنی اون طوری که شایسته است بتونیم امانت داری بکنیم و این لطف الهی رو شامل همه بنده هات هم بکنیلبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محبوبه مامان ترنم
1 مرداد 92 16:16
سلام خانم؟ غلت زدن دخترتون مبارک. شیرینیش گوارای وجودتون.
دختر شما تفریبا 2 ماه از دختر من کوچیک تره. اگر دوست داشتید با هم تبادل لینک کنیم.
منتظر خبرتون هستم.


سلام عزیزم، به وبلاگ دختر کوچولو و نازتون سر زدم.ماشاالله خیلی ناز و مامانیه،خدا براتون حفظش کنه.میشه برام توضیح بدین تبادل لینک به چه صورت انجام میشه.ممنون میشم.بازم به ما سر بزنید خوشحال میشیم