مهرسامهرسا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

قشنگترین اتفاق قصه ما

ورود به چهار ماهگی و کارای جدید

1392/4/20 15:06
نویسنده : مامان مهرسا
301 بازدید
اشتراک گذاری

روز شنبه 4 خرداد ماه دخترمو بردم برای قد ووزن ،خدا رو شکر همه چی مرتب بود وزن شما 6100 و قد شما 60 سانت بود گلم.ماشاالله دخترم

چند وقتیه که همش به دستهات نگاه میکنی و باهاشون بازی میکنی ، چند تا حرکت هم از ما تقلید میکنی و بلافاصله بعدش واسه ما اجراش میکنی زبان یکیش این حرکته

دیگه اینکه غیر از بو ، می ، ما ، د ، گی هم جدیدا میگی و موقع گفتن هم کلی تف میریزی واسه ما

جغجغه ات رو خیلی قشنگ با دو تا دستت می گیری و حتی میتونی همزمان 2 تا رو با 2 تا دستت بگیری

اولین باری که اسمتو صدات کردم و تو سرتو برگردوندی و نیگام کردی در تاریخ 19 خرداد بود ، شاید یکی از قشنگترین لحظات زندگیم بود .اول فکر میکردم داری به صدای من واکنش نشون میدی بعد شروع کردم همین جوری چند تا اسم صدا کردن که دیدم نه توجه نمیکنی ولی وقتی اسمتو صدا کردم دوباره برگشتی و نگام کردی و خندیدی ، فدای دختر نازم بشم قلبقلبقلبقلب

یه کار جالب دیگه که خیلی دوست دارم خیلی قشنگ دستاتو مچ میکنی و شروع میکنی چشماتو مالوندن ، خیلی قشنگ عین ادم بزرگا این کار رو می کنیماچماچ

تو این روزا یاد گرفتی مرتب لباستو با دستت می کشی بالا روی صورتت و شروع میکنی به خوردن یول

هی من لباستو میکشم پایین و شما دوباره میکشی بالا و میخوری خیال باطلاوه واین داستان ادامه دارد

در ادامه چند تا عکس ازت در 4 ماهگی میزارم

بغل بابایی

اولین سفر دخملم  به سمنان و شهمیرزاد

اینجا خونه دختر عموی مامانی هستی

عاشق این حالت صورتتم وقتی که می خوای زور بزنی یه صدایی از دهنت در بیاری

دیگه باید لباسای سایز 1 رو جمع کنم حسابی تنگت شدهچشمک

بدون شرح

دیگه خیلی قشنگ میتونی شیشه شیرتو دست بگیری و از دهنت در بیاری و دوباره بزاری توی دهنت تشویق

ببینین دخترم تنیل نیست خیلی قشنگ سرشو میاره بالا

مهرسا با پستونکش که عاشقشه ، حتی وقتی خوابه هم دوست داره تو دهنش باشه

آخه مادر جون این همه پستونک خوردن اصلا خوب نیستامشغول تلفنبازنده

مهرسا داره با کمک مامانی دست دستی میکنهتشویق

مامانی هم مشغول ذوق کردنههوراهوراقلب

معرفی میکنم خانوم دکتر مهندس مهرسایولعینک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)