مهرسامهرسا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

قشنگترین اتفاق قصه ما

تولد سه سالگی با تم هلو کیتی

1395/5/5 0:03
نویسنده : مامان مهرسا
478 بازدید
اشتراک گذاری

تولدت مبارک گل دخترم، ان شالا که زنده باشم و تولد 100 سالگیتو جشن بگیرم.بوسبوسبوسبوسمحبتمحبت

امیدوارم و دعا می کنم در همه مراحل زندگیت شاد و سعادتمند باشی و به هر انچه که ارزو داری برسی گلممحبت

امسال تولدت رو توی فروردین گرفتیم که عمه و عموهات باشن تو جشن.و بخاطر مشغله کاری من نتونستم تم خوبی رو برات پیدا و اجرایی کنم،این شد که از تم تولد سال گذشته ات استفاده کردمچشمکآرام

بریم سراغ عکس ها

مهرسا و بابایی در حال تدارکات قبل از مراسم

اینم از نمای نزدیک

قربون اون رژ لب زدنتمحبتمحبتمحبت

اینجا نمی دونم مشکلت چیه اما فکر کنم از چیزی ناراحتی!!

قربون خنده ملیحت بشم

اینم کیک خوشمل دخمل طلا که مهرسا عاشقش شده بود 

پذیرایی های قبل شام که شامل کلی شیرینی خونگی و بازاری و قطاب و باقلوا و سوهان و..... بود

از یه نمای دیگه، دختر گلی با دختر عموش اندیا خانوم در حال قر دادن اون وسطنآرامخندونکچشمک

قر دادن دخملمون از نمای نزدیک، حسسسابی مجلسو گرم کرده بودیابوسبوسبوسمتنظرمتنظربغل

 

بقیه مخلفات

شام که کباب، مرغ، خورشت قیمه، سوپ جو، کیک گوشت و دسر هم که تیرامیسو و ژله بود.

گل من در حال فوت کردن شمع سه سالگیش

فدای ذوق کردن و خندیدنت بشم من، گل مامان میخواد کیکشو برش بزنه

مهرسای مادر و اندیا خانوم و اقا اراد

اینم از تولد سه سالگی گل مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)